.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پررنگ تر از متن ؛
حاشیه های اولین نشست اسلامی با مدیران رسانه های مازندران
شمال نیوز : در این نشست علاوه بر مطالب و سخنان استاندار و مدیران برخی از رسانه ها ، حواشی خواندنی نیز داشت که به انتخاب خبرنگار شمال نیوز می خوانید....
حاشیه های اولین نشست اسلامی با مدیران رسانه های مازندران

شمال نیوز : اولین نشست رسانه ای استاندار جدید مازندران که در قالب هم اندیشی با مدیران رسانه های استان صورت گرفت با استقبال اصحاب رسانه روبرو شد .

به گزارش شمال نیوز ، در این نشست علاوه بر مطالب و سخنان استاندار و مدیران برخی از رسانه ها ، حواشی خواندنی نیز داشت که به انتخاب خبرنگار شمال نیوز می خوانید :

* این نست تنها با 8 دقیقه تاخیر آغاز شد .

* درخواست کارت شناسایی و توقف و سئوال و پرسش از مدعوین در دو ایستگاه برای چهره های شناخته شده رسانه های استان غیر قابل قبول بود تا جایی که چند تن از مدیران رسانه پس از ورود به سالن و حین سخن گفتن به این مورد اعتراض شدید داشتند .

* یکی از معترضین به خبرنگار ما گفت : استاندار جدید منصوب شد اما عوامل استانداری که همان ها هستند . باید فردی که با رسانه ها آشنایی داشت در ورودی حضور می یافت تا شان مدیران رسانه ها ، اینگونه خدشه دارد نشود .

*برجسته ترین انتقادها از سخت گیری های ورود به جلسه از سوی نماینده خبرگزاری تسنیم صورت گرفت . این خبرنگار باسابقه که در اکثر جلسات استان حضور فعال دارد پس از ورود به سالن جلسه مستقیما نزد استاندار رفته و با صدای بلند اعتراض خود را به بی احترامی به اصحاب رسانه اعلام کرد که با وساطت یونسی معاون سیاسی استاندار آرام شد و در صنندلی خود نشست .

* انتقاد تند و سازمان یافته برخی از مدیران رسانه ها از روابط عمومی استانداری قابل توجه بود . البته اسلامی پس از برخی انتقادها  ، با خنده مطالبی را با مظفری که در نزدیکی وی نشسته بود در میان می گذاشت .

* مدیر یک خبرگزاری دیگر نیز با صریح ترین جملات استاندار را مورد خطاب قرار داد و گفت : شما بیست و دومین استاندار مازندران هستید که 22 ماه آینده را نخواهد دید و بی تردید ناجی استان مازندران نخواهید بود .

* درخواست مکرر مدیران رسانه ها برای طرح مباحث خود موجب شد تا جلسه 2 ساعته به نزدیک به 4 ساعت طول بکشد که به گفته جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که اداره جلسه را بر عهده داشت ، استاندار جلسه بعدی خود را برای شنیدن نظرات اصحاب رسانه لغو کرد .

* با وجود افزایش زمان جلسه ، فرصت بیان نظرات تقلیل یافت و جاودانی با قطع سخنان حضار از آنان می خواست تا در 3 دقیقه همه حرف های خود را بزنند .

* جاودانی که اداره جلسه را برعهده داشت در بخشی از سخنان خود اعلام کرد که این آخرین نشست استاندار با رسانه ها نخواهد بود که یکی از خبرنگاران با کنایه به احتمال تغییر وی ، گفت : شاید آخرین نشست استاندار با رسانه ها نباشد اما آخرین نشست شما خواهد بود !

* چند خبرنگار که از ممنوعیت ورود 4 ساله خود به استانداری سخن گفتند و اینکه بازهم از نقد و انتقاد دست نخواهند کشید هرچند 4 سال دیگر هم از ورود به استانداری منع شوند .

* استاندار در سخنان خود پاسخ روشنی به پرداخت هدیه روز خبرنگار نداد و آن را به بررسی های بعدی موکول کرد !

* اسلامی در سخنان خود به رسانه ها توصیه کرد که مجیزگو و سیاه نما نباشند. انصاف و اعتدال را رعایت کنند و تحلیل و آمارهای درست بدهند تا به وی کمک شود که این سخنان مورد استقبال حاضرین قرار گرفت .

* استاندار همچنین در خصوص شکایت مدیران از رسانه ها گفت :  هر دستگاهی بی دلیل و به ناحق و برای فشار از رسانه ها شکایت کند مورد حمایت من نخواهد بود.

* وقتی یکی از خبرنگاران شعر « اگر اصفهان نصف جهان است / مازندران کل جهان است » را خواند ( به گفته برخی از خبرنگاران که نزدیکتر به استاندار نشسته بودند) با واکنش اسلامی روبرو شد و با مزاح پاسخ داد : آرزو برای شما هم عیب نیست !

* یکی از خبرنگاران غرب استان که خواستار تعیین وقت مناسب برای بیان نظرات خبرنگاران غرب استانی بود به اعتراض سالن جلسه را ترک کرد .

* برخی از مدیران باسابقه و صاحب نظر رسانه ها بدلیل عدم طرح موضوعات تکراری از سخن گفتن صرف نظر کردند .

* یکی از خبرنگاران در سخنان خود از تغییر زودهنگام در حوزه دفتر استاندار ابراز رضایت کرد که مورد استقبال دیگر خبرنگاران نیز قرار گرفت .

* در انتهای نشست یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار دقایقی را در کنار خبرنگاران ماند و طبق روال همیشگی با آنان خوش و بش کرد .

*احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز در پایان جلسه با گشاده رویی با حاضران گپ و گفت داشت و حتی با منتقدان نیز مصافحه و روبوسی کرد .

*در این نشست یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ، عباس زارع معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران نیز در کنار استاندار حضور داشتند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 آذر 1396
سلام و عرض احترام

متاسفانه در اين جلسات سخنان فاخر، متين، برنامه محور و مودبانه مطرح نمي شود و اين جلسات دستاورد و خروجي مناسبي ندارد.

در اين نشست ها معمولا اكثرافراد دنبال تخريب همكاران و بيان مسائل پيش پا افتاده و ديده شدن خودشان با سواد اندك شان هستند نه بيان برنامه هاي كلان و برنامه محور.

متاسفانه در اين جلسه با بيان مطالبي كه بعد حقوقي داشت و كودكانه بود ارزش و اعتبار مديران رسانه هاي مازندران زير سوال رفت.

هر حرفي جايي و مكاني دارد و نبايد در جلسات رسمي حرف هاي شخصي بيان شود.

اگر ادعا داريد سخنان فني و تخصصي مطرح كنيد و برنامه بدهيد و مديران را واردار به پاسخگويي فني نمائيد.

متاسفم از تركيب اين چنين جمعي كه حرفي براي گفتن نداشت.

التماس دعا
صادق 6 آذر 1396
یکی از ضعفهای استاندار. قبلی نداشتن قدرت برای تعیین حتی یک بخشدار بود و میبایست نماینده مجلس حوزه مربوطه برایش بخشدار انتخاب میکرد . اگر این استاندار هم مثل اون عمل کند و در کارش مستقل نباشد پس این عزل و نصب هیچ فایده ای نخواهد داشت
نا شناس 6 آذر 1396
اين جلسه آبرو و اعتبار مديران رسانه ها را زير سوال برد
اين جلسه يك آبريزي به تمام معنا براي اهالي رسانه مازندران بود كه بين خودشان هيچ گونه اعتماد و صداقتي ديده نمي شود
سخن وقتي از زبان جاري مي شود ديگر متعلق به تو نخواهد بود
جناب اقاي اسلامي شرمنديم باور كنيد در اين جمع افراد خردمند و دانايي هم حضور دارند
وقتي براي معيشت و گذران زندگي برخي افراد رسانه ها باج هاي ميليوني از برخي مديران ضعيف استاني با زير سوال بردن آنان مي گيرند مشخصه كه گفتنن حرف هاي سخيف در اين جلسات چه نتايج درخشاني خواهد داشت
نا شناس 7 آذر 1396
مشکل مازندران اینه مرکز استانش لیدر و رهبر نیست
این تنشهای استانی در استانهای مشابه که سایر شهرها خودشون را رقیب مرکز استان میدونن هست و زیر اب زنی و رقابت و درگیری هم درون استان هم بیرون استان هست
فلسفه تشکیل استان حرکت شهرها پشت مرکز استانه
طبیعتا مرکز استان هم باید توسعه یافته تر از بقیه شهرها باشه
این تفرقه استانی در استانهایی مثل کرمان یزد اصفهان فارس که شهر مرکز استان قوی و جا افتاده وجود نداره و مرکز استان مثل یک پدر و حامی ملجا شهرستانهایش است
لذا مشکل استان اینه
نا شناس 7 آذر 1396
اتفاقا همین که همه شاکی شدن چرا کارت و چرا بازرسی نشان از مشکل مازندران و فرهنگش داره
قانون باید اجرا بشه مدیر رسانه ای که شاکیه چرا ازش کارت خواستن یعنی دنبال فرهنگ قانون بجای شخص نیست و مشکل همینه
منم منم کردن و چرا ابروشو کج کرد برام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.